n

Maker Content Hub

Fete GenZ care stau la o cafea iarna și se uită pe Threads App.

Threads App, locul unde vii să-ți spui of-ul

Mark Zuckerberg: „Today we’re opening Threads App to more countries in Europe. Welcome everyone”

Cu această propoziție a început în România platforma în care politically corectness-ul NU EXISTĂ.

Ca să începem cu o mică introducere în istoria Threads:

Threads este o aplicație dezvoltată de Instagram prin care puteți vizualiza și partaja conversații publice. În funcție de modul în care utilizați Threads App puteți, de asemenea, să postați discuții, să răspundeți altora și să urmăriți profilurile care vă interesează. Thread-urile și răspunsurile pot include bucăți scurte de text, link-uri, fotografii, videoclipuri sau orice combinație a acestora.

Long story short, este acest Twitter al Instagramului, Zucky are niște beef cu Elon Musk și a zis „stai așa că pot și eu” and I’m living for it. Primul meu Thread pe care îl susțin și consider că efectiv ăsta este adevăratul vibe în momentul de față, te simți de parcă ai ieșit la o sămânță în fața blocului. Cu toată România.

Aplicația încă nu a fost monopolizată de reclame, brand-urile și influencerii care au încercat să intre au avut deschidere bună și au fost agreați de public doar dacă au simțul umorului. Well, unii o mai caracterizează și ca pe această oază de hate. Let’s face it guys, treaba asta nu o să mai dureze mult, maxim 2 săptămâni. Până atunci eu sunt acolo să studiez tot ce se poate. Funcționează aplicația în moduri foarte dubioase pentru creier: intru, citesc ceva, îmi fac cruce, citesc un comentariu, râd cu lacrimi, mai citesc un comentariu, I GASP. Asta este principiul de funcționare.

Telefonul deschis pe Threads App și uitat pe blugii de pe pat.
Putem să facem postări ca mesaj vocal. CÂT DE TARE?

Cum funționează Threads App

Americanii folosesc Twitter foarte raw. Diferența este că noi, ca români, avem vocabularul puțin mai dezvoltat când vine vorba de creativitatea propozițiilor, dar mi se pare că este 1:1 cu ceea ce se întâmplă pe anumite părți din Twitter.

Deocamdată, nu este o aplicație care trebuie luată în serios. It’s all fun and games for the moment. Nu avem body positivity, nu avem positive vibes, nu avem nimic din câmpul lexical al curcubeelor online și al vatei pe băț, nu. Avem în schimb multe persoane care și-au lăsat the intrusive thoughts and voices win. Deocamdată este o platformă pentru cei care nu iau nimic în serios, care sunt acolo să râdă la foarte mult umor negru (trust me, e și d-ăla) și ca să învețe 3 sintagme (we have to keep it professional) noi pe minut.

Dacă ești influencer în schimb, lucrurile se schimbă. Cine este Influencer și își încearcă acum norocul cu „positive vibes” it’s way too early. Gândiți-vă că suntem părinții noștri după Revoluție, fix prima zi. Într-o lume plină de cosmetizare, aesthetic, politically correct și alte sinonime, a apărut Threads. Încă nu este momentul de positive vibes. Este un pent-up rage care trebuie lăsat să se descarce. Aici sunt oamenii ăia care se enervau pe ceva, scriau, ștergeau, scriau, ștergeau… și ajungeau să dea reply cu „K”. Acești oameni au găsit un safe space aici și își lasă toate gândurile libere. E ca atunci când te cerți cu cineva, intri în duș, îți aduci aminte cearta și îți mai vin 5 replici bune. Threads este dușul. Makes sense?

Threads, un safe space pentru GenZ

Asta așa, ca să get the vibe of it. Deocamdată, repet, nu o să dureze foarte mult treaba asta. O să își revină și Threads, dar să știți că o să fie tot ceva pe umor. Cred că o să fie ceva foarte asemănător comentariilor de pe TikTok dacă ar fi fost postări, cam așa o să-l țină în priză Generația Z.

Influencerii care s-au prins de schemă sunt super apreciați în momentul de față pe Threads App. Cel mai bun exemplu este Delia și surpriză… Lino Golden (care a avut ceva redemption arc weekendul ăsta pe Threads).

Twitter vs Threads într-o competiție online.
Într-o lume plină de cosmetizare, aesthetic, politically correct și alte sinonime, a apărut Threads.

Cum comunici ca brand pe Threads App

Din punct de vedere advertising mi se pare o oportunitate atât de bună ca brand-urile să-și facă cont! Dar înainte trebuie să facă o gargară cu apă rece, să își dea seama că trebuie să fie amuzanți și să nu le fie frică să-și challenge-uiască puțin barierele de comunicare.

Benefit Cosmetics România a intrat pe Threads și prima lor postare a fost: „Ne-au obligat de la global să ne facem cont.” ARE YOU KIDDING ME? Cât de bună a fost asta? A D O R. Ăsta este tone of voice-ul pe care trebuie brandurile să-l folosească aici.

Cred că în curând vom putea face și campanii, dar la produse în care Generația Z chiar crede. Altfel, dacă vine cineva și face reclamă la vreo cremă nouă s-ar putea să aibă surprize de răspunsuri nu tocmai ortodoxe.

Deocamdată este o platformă de fun, de eliberare, lumea încă o testează. Suntem fascinați de faptul că putem da comentariu cu mesaj vocal, cât de tare este asta? Putem să facem postări ca mesaj vocal. CÂT DE TARE?

Hai cât mai mulți pe Threads, vă rog să vă înarmați cu popcorn fiindcă fără să vrei o să fii prins în beef-uri și crede-mă, le vei citi. Pregătește-te să râzi. Și big, big advice: NU lua nimic de acolo în serios!

P.S: Singurul defect al acestei aplicații este că uiți să mai intri și pe celelalte. În rest… see you there!

Autor

Add Comment