Brandurile pe TikTok de Halloween: dominare totală
Alexa, play Lana Del Rey – Season of the witch.
Brandurile pe TikTok de Halloween – un trend în sine, din ce în ce mai pregnant în ultimii ani. Pe 31 octombrie a fost seara vrăjitoarelor, sau Halloween, cum i se spune prin străinezia. În România nu este subiectul atât de bine acoperit și apreciat, dar presimt că în câțiva ani o să ia amploare datorită schimbării de mentalitate a generaților, deci e bine să luam notițe de pe acum, noi cei din advertising.
Acum că am stabilit mood-ul general al acestui articol, vreau să navigăm puțin prin ce au făcut brandurile pe TikTok de Halloween anul acesta.
Favoriții mei all the time, și cred că ați observat deja acest tipar la mine: Duo Lingo. Btw, reminder: Dacă nu ți-ai făcut lecția de spaniolă/franceză/japoneză/portugheză etc și ți-ai pierdut streaks-urile, Duo vine după tine să te răpească și să te închidă în beci. I’m not joking (moment de apreciere pentru community managementul de pe contul de TikTok Duo Lingo).
Cine nu s-a uitat la Mean Girls?
- Dacă până în acest moment nu ai văzut acest clasic cu Linsday Lohan oprește tot ce faci și uite-te la film. Nu ai nicio scuză. Linsday Lohan, sau Cady din Mean Girls, a avut acest celebru citat: „Halloween is the one night a year when girls can dress like a total ^#%*@(^$#! and no other girls can say anything about it.” Bineînțeles, referindu-se la petrecerile clasice americane de liceu, dar foarte, foarte relatable. Duo Lingo a profitat din plin de sound și bineînțeles că au făcut ceva fun în modul lor caracteristic:
Fun fact: cenzura de pe sound este sunetul pe care aplicația îl face atunci când dai un răspuns greșit când îți completezi lessons-urile. Smart, nu?
- Aici vă voi arăta unul dintre brandurile pe TikTok de Halloween care meritau mai mult: Taco Bell. Dacă de Crăciun nu văd cum mâinile lui Grinch fac același lucru… îmi iau jucăriile și plec:
- Fenty Beauty. Aici am râs cu zgomot. Mai țineți minte momentul Rihannei de la SuperBowl? Dacă nu te ajut eu să-ți reîmprospătez memoria, aici. Anyway, Fenty Beauty este linia de cosmetice a Rihannei, mai pe scurt. Nu știu cine a venit cu această idee, dar merită o mărire de salariu, au recreeat momentul ei de la SuperBowl într-un mod super amuzant și creativ:
- Barbie all the way. Barbie este unul dintre brandurile pe TikTok de Halloween care a făcut un sketch foarte mișto și fun în care personajele principale au fost, bineînțeles, păpușile din colecția Barbie și cu un voice over foarte funny:
- Fortnite. Abordarea Fortnite a fost una clasică de Halloween Stans vs. Christmas Stans. Toți avem prietenul ăla care în iulie ascultă colinde (eu sunt prietenul ăla). Funny enough, Fortnite a fructificat războiul celor două sărbători într-un mod foarte relatable. De exemplu, pot spune că dovleacul este Mădă, colega mea căreia îi citiți articolele pe aici pe blog (you rock, girl!), iar tipa care nu trăiește după cum îi dictează calendarul sunt eu:
Știți cum GenZ spune în fiecare an că o să facă shootingul ăla foto în care se fac fantome cu un cearceaf și ochelari de soare? Ghici cine a dat idei și le-a reamintit că a mai trecut un an în care nu l-au făcut: Crocs. Ușor, ușor, Crocs ajunge în topurile mele din punct de vedere content. Acum sunt și puțin biased, îmi plac crocșii, na. But still, și ei sunt printre brandurile pe TikTok de Halloween, uite ce au făcut:
Mai sunt o grăăăămadăăăă de brand-uri care au profitat de această ocazie, dar eu mi-am expus preferatele și cele care mi s-au părut cele mai ingenioase.
Asta-i partea a 2-a, Patricia is out! *drop the mic*