
Trendurile TikTok din Octombrie 2023
Trendurile TikTok din Octombrie, dar și luna în sine, au trecut repede, ca oricare alta. Pot să jur că acum jumătate de oră când m-am uitat la ceas era 1 septembrie. Dar nu de asta suntem aici, nu ca să judecăm împreună timpul care trece prea repede, în niciun caz. Suntem aici să scoatem în față trend-urile din TikTok din luna octombrie care au împânzit Fyp-ul.
You ready? Repede, așa cum trece și timpul.
1. Wassup Gwayy
N-ai cum. Efectiv cred că a fost cel mai simpatic dintre trendurile TikTok din Octombrie care a arătat dinamicile prieteniilor, cuplurilor, colegiilor de muncă, practic orice dinamică. Trendul în sine are peste 2 milioane de postări. Da, peste 2 milioane de videouri cu oameni care s-au regăsit în acest trend. Ce înseamnă? Overall este un trend simplu, este aproape un dance trend. Zic aproape, fiindcă oricine poate să-l facă, dăh. Nu-i cu mișcări complicate și scheme de dansatori profesioniști.
Contextul este următorul: oamenii crează video-uri cu ei și prietenii lor dansând pe piesa Wassup Gwayy, pe porțiunea ”What’s up, Gwayy? In the cut with my twin, we be vibin’”. Video-ul practic alternează între doi prieteni, care cu ajutorul mâinilor formează litera „L” și le mută din față în spate. Nimic mai simplu, nu? Contextul: textul de pe video îți arată dinamica pe care o aveți în prietenie, fiindcă vibe-ul tău pe care îl ai cu prietenul tău este doar al tău și nu contează ce spun ceilalți. If something makes you happy, keep it!
Unul dintre cele mai apreciate video-uri de tipul ăsta este cel al influencerului @ayesebastien, făcut cu sora lui, aici:
Foarte tare de altfel, acest trend a intrat și în categoria Celebrities. Îl știți pe Jungkook? Dacă nu îl știți, sunteți pe cale să aflați cine e, let me introduce you to him. Jungkook este cel mai tânăr membru din grupul Kpop BTS. Și-a lansat recent albumul solo și a făcut istorie pe Spotify cu piesa Seven, care a atins cel mai rapid 1B listens. Ei bine, acest maknae din BTS a câștigat niște teren și a sărit cu această porțiune de video din trend, lăsând fandomul să-și facă treaba și să completeze ei cu ce consideră mai appropiate. Un exemplu de UCG foarte bun pentru TikTok:
2. It was ruined when she bought it
Foarte fun acest trend, a început pe final de septembrie și a rezistat glorios toată luna octombrie. Practic lumea scotea în evidență pe acest sound scurt, de maxim 6 secunde, situații care au „defect din fabrică”. De exemplu: Când mergeam la bunica și mă vedea cu blugii rupți. Momentul ăla când întreba dacă am dat și bani pe ei, că-s rupți. Basically asta este o situație foarte bună de a folosi acest sound.
Eu sunt fană declarată Ryanair când vine vorba de content pe TikTok. Nu știu cine este Social Media Manager la ei, dar merită o mărire de salariu. L-au ales pe acesta dintre toate trendurile TikTok din Octombrie și l-au combinat cu booktok. Let’s face it, în avion sunt o grămadă de persoane care citesc. Nu îți zic ce carte a ales Ryanair să folosească, te las să te uiți. (I’m already giggling.)
3. Nobody is better than the original
Self explinatory. Nobody is better than the original. Sau pe românește – copia n-are valoare. (A trebuit să fac această glumă). Doamnelor și domnilor, Fenty Beauty:
4. The judgy doggy
Template-urile Capcut cu animăluțe amuzante au devenit din ce în ce mai virale pe TikTok. Ce apreciez foarte tare la un brand este atunci când iese dintr-o situație tensionată cu un template amuzant. De fiecare dată când plec în concediu prin străinezia, primul lucru pe care îl fac când ajung în alt oraș este să verific dacă au Dunkin’. A d o r. Cafeaua și gogoșile de la Dunkin’, din punctul meu de vedere, sunt de pe altă planetă. Și ghici ce, sunt și amuzanți. Ah, încă ceva: fac și content pe TikTok care a ajuns și în trendurile TikTok din Octombrie. Content bun:
Also, uite încă unul de pe teritoriul natal, ne place tare ce face Kaufland pe TikTok:
5. I was made for lovin’ you babe
Ador acest trend. Este atât de fun, de whitty, de edgy, de bold-ish. Toate cuvintele la un loc, mi se pare că este ATÂT de REAL. Practic aici se surprind 2 paralele: cea comfortabilă și cea pe care ne-o dorim cu adevărat. Dintre trendurile TikTok din Octombrie, acesta a luat amploare și a avut situații de la dinamica: ”hot guys/medium ugly guys” până la dinamica ”Kaufland/Lidl”.
Uite ce a făcut Banca Transilvania:
Acestea fiind spuse… see you next month.