![Fată GenZ afro care se uită pe telefon îmbrăcată cu un tricou gri și salopetă galbenă.](https://makerstudio.ro/wp-content/uploads/2024/04/Trendurile-TikTok-din-martie-2024-1-scaled.jpg)
Trendurile TikTok din martie 2024
Trendurile TikTok din martie sunt aici, so get ready! Cu un ritm alert și cu o audiență în continuă expansiune, TikTok continuă să fie epicentrul creativității digitale și în prima lună de primăvară. Hai să facem un deep dive în trendurile care au fost prezente pe platformă.
1. What’s your blush?
Vorbim de un template de pe CapCut. Știm deja că din ce în ce mai multe trenduri sunt bazate pe template-uri din CapCut. Pentru branduri utilizarea lor este extrem de convenabilă datorită versatilității acestora.
What’s your blush este exact ceea ce crezi: o pudrieră. O metaforă care capătă conotații diverse, în diferite situații. A fost utilizată de fete pentru a-și exprima admirația pentru oameni precum Pedro Pascal; de băieți pentru a-și arăta preferințele în jocuri; și, cel mai important, de branduri pentru a demonstra că și ele pot deveni „your blush” în contexte specifice.
By the way, v-am zis vreodată cât de mult îmi place community management-ul de la Ryanair?
![Screenshot de pe TikTok.](https://makerstudio.ro/wp-content/uploads/2024/04/poza.png)
2. Broccoli Freckless
Avem un trend și din domeniul beauty. A început undeva în luna ianuarie, dar în martie a luat amploare. Practic, ce se întâmplă este că folosești un copăcel de broccoli să-ți faci pistrui falși. Nu este un secret că pistruii sunt super trendy și foarte multe fete folosesc acest artificiu de make-up, doar că până acum îi făceau cu o pensulă subțire.
Anyway, Fenty Beauty a sărit pe trend ca să-și promoveze unul dintre produsele cremoase de conturing. A fost momentul în care au demonstrat că un produs specific poate fi folosit pentru un scop diferit față de cel inițial. Un pas inteligent în promovarea produselor lor. Good job, really!
3. All that work and what did it get me? Why did I do it?
Aici pornește totul de la sound. A fost folosit în nenumărate moduri de a arăta câte lucruri ai făcut pentru ceva și în ce s-a transformat până la final. Bineînțeles, devenind ceva dezamăgitor.
Dunkin’ rulled this one:
4. If I won the lottery
Ăsta este super drăguț, really. Practic, este pe principiul dacă eu câștig la lotto nu o să spun nimănui, dar o să existe semne. Nu stau să-l explic, dă-i click direct. Sunt o grămadă de TikToks pe principiul ăsta, din punctul meu de vedere ăsta este cel mai simpatic.
Aceasta am fost eu pe luna asta cu trendurile TikTok din martie atât drăguțe pe care le-au făcut brandurile. Ne auzim luna viitoare, I’m out!