h

Maker Content Hub

Co-creat alături de consumatorii tăi

Maker Studio – co-created by GenZ, proofed by data

Viziunea noastră este să conectăm brandurile cu consumatorii lor tineri într-un mod inovativ, cu impact real asupra eficienței campaniilor. Mai precis, vom fi prima agenție din România ce va implica direct tânărul consumator în procesul creativ. Am numit acești tineri consumatori MAKERS.

Cum funcționează? Descentralizăm structura clasică de agentie lansând un model de business nou, ce generează campanii de snackable video content co-create împreună cu un collective de tineri Makers pentru consumatorii tineri, validate prin testare biometrică.

Procesul nostru are 3 componente principale:

  1. Co-creare cu tânăra generație
  2. Democratizarea procesului creativ
  3. Video content pre-testat biometric

 

Co-creare cu tânăra generație  

Makerii noștri sunt în același timp consumatori. În acest proces de co-creare, ei vin cu insighturi reale, nefiltrate, și le încorporează în ideile lor.

În procesul de co-creare vom colabora mereu cu cel mai tânăr consumator. Lansăm Maker Studio cu un collective de GenZ, dar de-abia așteptăm să fim prima agenție care va recruta Makeri din generația Alpha.

Democratizarea procesului creativ

În locul echipelor clasice de creație, Maker Studio va lucra cu Makeri GenZ (freelance-based) ce generează idei.

Înlocuim directorul de creație cu Creative Curators ce filtrează și selectează ideile venite de la Makeri. Relația Curatori – Maker va fi colaborativă, nu ierarhică (tip Senior – Junior).

Creatorii de conținut vor avea un rol activ de consultanți pentru ideile selectate de Curatori. Vor folosi experiența lor pentru a îmbunătăți contentul video propus înainte de a ajunge la client. Inputul lor se va concretiza într-un video demo.


Video content pre-testat biometric

Videoul demo va fi testat cu tehnologie biometrică (eye tracking, facial decoding, skin response – tehnologie inovatoare, unică în România). Astfel, vom analiza răspunsul emoțional generat de video, cu ajutorul unui panel format din tineri consumatori. În urma procesului de testare, dacă este necesar, ajustăm conținutul video pentru a-i spori eficiența înainte de a-l prezenta la client.

Procesul de validare va asigura rapiditatea aprobării campaniei. Campaniile data-proofed vor ajuta la îmbunătățirea targetării tinerilor și a eficienței investiției de media prin tailor-made content.

Autor

Add Comment