h

Maker Content Hub

Chiar e mai eficient? Testează și vei vedea.

Chiar e mai eficient? Testează și vei vedea.

Cum validăm campaniile Maker Studio

Proofed by data e parte din ADN-ul nostru. Testăm videourile demo ale campaniilor cu software-ul de analiză Affectiva iMotions pentru a evalua reacția emoțională a consumatorilor.

Utilizând tehnologii biometrice, putem cuantifica atenția oamenilor, emoțiile și răspunsurile lor fiziologice în ideile noastre creative. Prin neuroștiință, înțelegem aceste reacții și ajustăm eficiența campaniilor noastre de snackable video content.

Cu eye-tracking înțelegem ce atrage imediat atenția, ce elemente sunt ignorate, în ce ordine sunt observate elementele și cum se compară unele cu altele.

Facial decoding este procesul prin care măsurăm emoțiile umane prin intermediul expresiilor faciale. Cu analiza expresiilor faciale poți testa impactul oricărui tip de conținut ce generează răspunsuri emoționale.

Instrumentele Galvanic Skin Response oferă insighturi despre proceselor psihologice și fiziologice ale respondenților. de la baza proceselor psihologice. Ele ne ajută să înțelegem mai bine intensitatea emoției experimentate în momentul vizionării conținutului video.

Autor

Add Comment