De ce ai lucra cu Maker?
Înainte de a răspunde la întrebarea „De ce ai lucra cu Maker” poate că e mai nimerit să vedem ce e Maker, de fapt. Nu suntem o agenție de publicitate în sensul clasic, nu suntem un studio de producție, nu suntem o companie de influencers management. Suntem un hub de creatori ce produce content, nu ad-uri.
Ne briefezi ca pe oricare altă agenție, dar procesul de lucru este diferit. Am mai scris despre asta aici. Dar procesul nostru este modular, it’s not all or nothing și poate genera mai multe tipuri de servicii pentru branduri.
În primul rând, Maker face campanii de conținut video scurt, snackable:
Îi zicem snackable content pentru că se consumă rapid, on the go, sau mai bine zis on the scroll. De aceea e bine să fie scurt și să atragă atenția în primele 5 secunde. Cu toate că tinerii vor branduri în fluxul lor de short videos, le vor într-un mod cât mai puțin intruziv și in your face. Cer mai multă autenticitate și mai puține beauty shots super-prelucrate. Pe scurt, își doresc ca brandurile să vină la ei într-o formă cu care sunt familizarizați: genul de content nativ pe care targetul GenZ îl caută în mod natural în scroll-urile zilnice pe TikTok și Insta Reels. Forbes a numit acest fenomen social commerce, contrastându-l cu ecommerce-ul favorizat de Millennials. Vorbim cu o generație ce ia deciziile de cumpărare din ceea ce este în trend, punctează articolul: majoritatea (97%) folosesc social media ca sursă principală pentru shopping. În același timp, 65% utilizează social media pentru content entertaining și 61% sunt interesați doar de video content. Brandurile ar trebui, deci, să privească mai relaxat și să îmbrățișeze haosul specific fluxului de TikTok.
Procesul de lucru Maker poate fi aplicat și pentru generarea de campanii integrate pe platforme de content. Alături de Makerii noștri, putem co-crea de la zero campanii 360 de brand, promoționale sau de employer branding.
Pentru că lucrăm cu un collective de peste 100 de Makeri, un alt serviciu pe care îl oferim brandurilor este cel de consultanță și generare de insighturi. Aici ne adresăm în special clienților care au nevoie să se conecteze cu noile generații rapid, pentru a rămâne relevanți. Luăm insighturi direct de la Makeri, din perspectiva de consumatori, insighturi pe care le transformăm în recomandări pentru abordarea strategică a GenZ. Ajungem la recomandări printr-o serie de metode diferite. În primul rând, putem organiza workshopuri sau bootcamp-uri de content production, în urma cărora găsim cele mai bune soluții de a crea conținut plecând de la brieful clientului. Mai putem organiza webinarii dedicate clienților, rapoarte cu insighturile cele mai relevante din panelurile GenZ ce evaluează creația Makerilor sau rapoarte de video content trends.
O parte importantă în procesul de lucru Maker este componenta de analize biometrice. Evaluăm campaniile înainte de a ajunge la client cu software-ul de analiză Affectiva iMotions pentru a cuantifica reacția emoțională a consumatorilor. Evaluarea noastră include două componente: eye-tracking și facial decoding.
- Prin eye-tracking înțelegem ce atrage imediat atenția, ce elemente sunt ignorate, în ce ordine sunt observate elementele și cum se compară unele cu altele.
- Facial decoding este procesul prin care măsurăm emoțiile umane prin intermediul expresiilor faciale.
Totul se derulează online, participanții fiind testați remote. Serviciul poate fi folosit și de clienții care nu au briefat Maker, dar au o campanie de content sau integrată realizată extern pe care doresc să o testeze cu un panel GenZ.
Last, but not least, suntem o agenție ce colaborează îndeaproape cu creatorii de conținut. Lucrul constant cu ei ne oferă experiența necesară pentru a veni cu cele mai bune propuneri de asocieri de brand care să maximizeze vizibilitatea în comunitățile lor. Și acest serviciu poate fi accesat independent de procesul de lucru. Deci, dacă vrei să ai cele mai potrivite colaborări pentru brandul tău, te așteptăm la Maker.